Sunday, April 29, 2007

Z hrůzou mě napadlo,

kde asi jsme a co s námi bude? Co to může být za loď? Hlava pořád
nesnesitelně bolela, asi to bylo z toho kapesníku, musel být něčím napuštěný, když jsme
ztratila vědomí. Chtěla jsem si rukou protřít oči, ale nešlo to. Oni mě připoutali! Na obou
rukou jsem měla připevněn řetěz, který byl propojen s dalším řetězem, který jsem měla
spoutané i nohy. Snažila jsme se vyprostit z okovů, ale každý můj pokus se setkal s
neúspěchem, snaha byla zbytečná. Musím se uklidnit a jednat rozumně. Rozhlédla jsem se
po místnosti. To, co jsem viděla bylo hrozné. Nebyla jsme tu totiž sama, v místnosti byly
spousty dalších dívek. A všechny byly rovněž spoutány jako já. Vedle mě o kousek dál ležela
moje kamarádka, která ještě spala. Snažila jsem se jí vzbudit, ale marně, ještě asi byla
omámena tou drogou. Ze stropu v rohu místnosti svítilo nepatrně světlo, které opisovalo
čtvercovitý tvar, byly to asi nějaké stropní dveře do kajuty.