Saturday, August 04, 2007

Očí se jí rozzářily a Rafael opět zahlédl jejich modrý plamen. Dal by
všechno za to, aby byla šťastná. "To je nádherná květina. Nikdy jsem takovou ještě neviděla.
Co je to?", ptala se Isabela. "Obchodník mi řekl, že pochází až z Indie. Jmenuje se orchidej.
Nedovolil mi jich koupit víc. Je to prý unikát. Je opravdu nádherná.", vysvětloval Rafael. "Moc
ti děkuji. Mám velmi ráda květiny. Toto je nejkrásnější dárek, který mi kdo dal.", řekla Isabela
a naklonila se k Rafaelovi. "Jsem rád, že se ti líbí" a políbil Isabelu. Isabela si lehla na trávu.
Rafael vzal z její ruky orchidej a položil jí stranou. Pak se přitiskl k Isabele a pokračoval v
polibcích. Vášeň narůstala a jejich polibky byly intenzivnější a vášnivější. Rafael přešel z
jejích úst na krk a hluboce ho sál. Isabela zavřela oči a celá se mu oddala. Měla na sobě
světle červenou halenku a krátkou černou sukni. Její vlasy byly rozloženy na velké ploše
trávy kolem hlavy. Vypadala to jako tmavá záře.