Thursday, May 31, 2007

Chytl mě

za
obličej, že jsem nemohla uhnout a dál mě líbal. "Nikdy nebudu tvoje. Nepodvolím se." a plivla
jsem mu do obličeje. "Ty čubko." a vrazil mi facku až jsem zavrávorala. Chytl mě za šaty
mezi poprsím a škubnul. Šaty byly velmi jemné a ihned je roztrhl. Netrvalo dlouho a byla
jsem před ním úplně nahá, po šatech nezbylo ani památky. "Vezmu si tě, ať chceš nebo
nechceš. Budeš moje." A sáhnul na mou pravou kozičku. Pomalu ji začal mnout. Druhou
rukou kroužil po mém bříšku. Pusou se přisál na mou bradavku a jazýčkem jí zpracovával.
Druhou rukou opustil bříško a přejížděl mi po vnitřku stehna. "Ty prase !!", zařvala jsem.
Snažila jsem se myšlenkami bránit všemu, co se teď děje. Moje tělo mě však zradilo.
Bradavka se mi naduřila, tím jak jí zpracovával jazykem. V rozkroku jsem cítila, jak vlhnu.
Jeho jazyk to brzo zaregistroval. "Áááá, věděl jsem, že se jí to bude líbit." Jeho ruka se po
mém stehně začala pohybovat výš. Směřoval do mého rozkroku. "Ach", prohla jsem se v
páteři. Když jsem ucítila, jak projeli jeho prsty přes mé stydké pysky. Začal mi krouživými
pohyby mnout mojí dírku. Začala jsem velmi vlhnout a jeho ruka nepřestávala. Zrychloval
masturbaci, nemohla jsem vydržet a zmítala jsem se v poutech. Druhou rukou pořád
masíroval moje kozičky. Nemasíroval je ale dlouho. Oběma palci u rukou mi rozevřel moji
buchtičku. Stydké pysky byly tak uvolněné, že se moje ženství vůbec nebránilo a celé se mu
otevřelo. Přisál se svou pusou na mého poštěváčka a začal mi vylizovat mou mušli. Bylo to
něco úžasného. Byla jsem jak smyslů zbavená. Po několika dalších dotycích jeho jazyku
jsem nevydržela a udělala jsem se. Vytekla jsem na jeho obličej. On nepřestával, pokračoval
dál v mém ukájení. Po odeznění orgasmu jsem byla velmi oslabená. Sultán vstal a utřel si
obličej u fontány na kraji místnosti.