Wednesday, May 30, 2007

Z mého opojení

mě probralo něco hrozného. Cítila jsem, jak mě sevřel prsa. Otevřela jsem
prudce oči a vyděšeně jsem se podívala, co se děje. Sultán stál u mě a oběma rukama mě
držel za má ňadra. Jednou mě pustil a chytil mě s ní za záda a přitáhnul mě k sobě. Začal
mě zuřivě líbat a pronikat svým jazykem do míst úst. Cítila jsem k němu hrozný odpor. "Ne.
Já to nechci.", křičela jsem. Sultán nedbal. A prudce se mnou hodil na postel. Zatočila se mi
hlava a než jsem stačila zareagovat, tak ulehl na mě. Začal mě zase líbat a šmátrat svou
rukou po mých prsou. Bránila jsem se, snažila se jej rukama odstrčit. To nezabralo. Tak jsem
použila nohy. Povedlo se mi ho kopnout do nohy. Trochu vyjekl, zabolelo ho to. "Tak ty mi
budeš kopat, tygřice. No počkej." Chytil mě velice surově za ruku a vytáhnul mi jí nahoru za
hlavu. Nevšimla jsem si před tím postele, co vše na ní bylo. Ale to co jsem ucítila, mě hrozně
vyděsilo. Ozvalo se : "Cvak." Zamknul mi ruku do pout. Než jsem se nadála, měla jsem obě
ruce spoutané nad hlavou. Snažila jsem se z nich vyprostit, ale marně. Sultán se jen smál:
"A co budeš dělat teď?" Musela jsem se nějak bránit, tak jsem prudce kopala kolem sebe.
Křičela jsem : "Nepřibližuj se." Pár krát se mi ho povedlo kopnout, až zaúpěl. "Tak ty
nepřestaneš." Chytil mě prudce za nohy. A i když jsem s nimi cukala, přirazil mi je k posteli.
Byl silnější než já. Jednou rukou si je přidržel a druhou mi je upnul do třmenů. Pak zatáhl za
nějaký provaz, třmeny byly umístěny na kladce, která třmeny od sebe roztahovala. Za chvilku
jsem měla nohy od sebe roztažené jako špagát, až mě to bolelo. Pokoušela jsem se dostat z
tohoto zajetí, ale marně. Škubala jsem sebou, ale byla jsem upevněná tak pevně, že jsem se
nemohla pohnout ani rukama ani nohama, byla jsem mu úplně vydaná na pospas. "Dokavaď
nedostaneš rozum, budeš takhle přivázána. Brzo povolí každá. O to se neboj.", řekl sultán a
opět se blížil k mému obličeji. Opět mě začal líbat. Uhýbala jsem mu tváří.