Saturday, May 19, 2007

Potom pokračoval

s masírováním mých rukou, zvláště bicepsových svalů. Říkal, že
promasírování končetin je nejdůležitější částí masáže. Po mých rukou přešel na spodek
mých chodidel. Promačkával mi je a vytíral bříška u mých prstíčků. Ach. Nádherný pocit.
Pokračoval masírováním mých lýtek a potom přešel na má stehna. Jeho ruce zabrousily na
vnitřní stranu mých stehen. Pomalými pohyby třel má stehna. Začala jsem cítit vzrušení.
Jeho doteky byly úžasné. Malinko roztáhl od sebe mé nohy a jeho ruce postupovali k
nejvyšší části mých stehen. Jednou rukou pokračoval v masírování vnitřní strany stehna a
druhou položil na můj zadeček. Pomalu po něm začal kroužit. Potom používal vlnité pohyby
až mi mírně roztahoval od sebe obě půlky zadečku. To už nešlo vydržet. Jeho pohyby mě
natolik vzrušovali, že jsem začala vlhnout v rozkroku. Trochu jsem se styděla a doufala jsem,
že si toho nevšimne. V tom jsem ucítila velmi příjemný pocit. Jeho dlaň zajela do mého
rozkroku až jsem vyjekla. Prsty začal pohybovat nahoru a dolů, kroužit po stranách. Mé tělo
mě přestalo poslouchat a oddala jsem se jeho pohybům. Byla jsem na tolik vzrušená, že
prsty za chvilku mohl proniknout hlouběji k mému klitorisu. Zachvěla jsem se, až mi naskočila
husí kůže. Začala jsem příjemně oddychovat a vychutnávali jsem si tuto zajímavou masáž.
Najednou mě jednou rukou vzal za rameno, druhou za stehno a otočil mě na záda. Před jeho
zrakem se odhalilo mé bříško (hubené) a prsa se vztyčenými bradavkami, jak jsem byla plná
vzrušení. Udivil mě pohled na jeho tělo. Neměl na sobě žádné šaty, musel je při masáži
nějak šikovně sundat. Byl také velmi vzrušen, jeho přirození stálo jako svíce a pohybovalo se
ze strany na stranu, jak mě masíroval rukama. Pomalu opět rozevřel moje nohy a ulehl na
mě.