Saturday, May 12, 2007

Ale sama

jsem taky začala pociťovat
vlhkost. Abych ukojila jeho touhu se líbat, přiložila jsem rty na jeho ústa. Trochu je pootevřel,
aby mohla slyšet další tlumený vzdech. Jazykem jsem mu objela rty a pak vyhledala ten
jeho, aby si spolu mohli hrát. Líbání začalo přibývat na intenzitě a vášni, proto jsem se od něj
odtrhla s úmyslem ho ještě trochu potrápit, ruce jsem mu položila na třísla, pomalu jsem ho
vysvlékla, abych ho měla přes sebou tak, jako Adama. Na špičku ztopořeného penisu jsem
ho políbila. Pak jsem polibky pokračovala po bocích, bříšku, na hruď, stejnou trasu jsem
vedla u mé dlaně. Zastavila jsem se u jeho bradavek a jazykem kolem nich chvíli opisovala
kroužky. Pak jsem šla ještě výš až ke krku, kde jsem mu pro vzpomínku nechala otisk mých
rtů. Uvnitř mého těla jsem už cítila příjemně vzrušení a touhu, aby mi už mé laskaní začal
oplácet, ale rozhodla jsem se vydržet, zatla jsem zuby a vrátila se k jeho klínu, palcem a
ukazováčkem jsem penis uchopila u kořene, zbylé prsty se lehce dotýkaly varlat. Pohladila
jsem jeho úd po celé délce a klouzavými kruhy ho projela od žaludu zpátky, když už na něm
bylo vidět, jak má napjaté tělo, nevydržel, prudce se posadil. Strhnul ze mě cáry šatů a
položil mě na záda. Rukama mi od sebe odtáhnul nohy, dlaněmi se opřel o vnitřní stranu
stehen, přes stydlé pysky si pomohl palci každé ruky, políbil poštěváček. Bylo to něco
úžasného, zvlášť když do mě proniknul jazykem a pohyboval se ve mě jako malá ještěrka.
Neuvěřitelně si dokázal vyhrát s mým pohlavím, vzrušit mě na nejvyšší možnou míru, asi
stejně jako před chvílí já jeho. Pak jsme se spojili v jedno tělo.