Sunday, May 13, 2007

Jako vrchní

jsem udávala
pomalé tempo, opírala se mu rukama o prsa a nechala ho, aby se při milování dotýkal mých
ňader a palci dráždil jejich napjaté bradavky. Vždy když jsem na něho dosedla, cítila jsem
neuvěřitelnou rozkoš. Nešlo to zadržet a začala jsem také potichu sténat. Intenzita vášně
sílila, začala jsem zrychlovat a více se prohýbat v bocích, aby mohl ještě více do mě
vstupovat. Už to nešlo vydržet a po dalším dosednutí jsem se vyvrcholila. Orgasmus byl
úžasný, chvilku jsem o sobě nic nevěděla a jen prožívala nádhernou rozkoš. Po odeznění
orgasmu, jsem chtěla svého miláčka také udělat. Jemně jsem ulehla na jeho bříško a celým
tělem se třela o jeho ztopořený úd, vždy když jsem dorazila k jeho hlavě, vášnivě jsem jej
políbila. Postupně jsem zrychlovala tempo a cítila jsem, jak začíná nepravidelně dýchat a
sténat. Dlouho netrvalo a v penisu mu začalo škubat. Zaklonil hlavu rozkoší a vystříkl. V
pohybech jsem neustávala a vychutnávala jsem si jeho uspokojení. Byla jsem velmi utahaná.
Lehli jsme si vedle sebe a jenom se trošičku mazlili. Brzo jsem usnula v jeho náručí.
Ráno jsme vstali brzo, oblékli jsme si šaty, teda ty cáry, co nám ještě zbyly. Vyšli jsme z
chýše.