Wednesday, May 16, 2007

Byla jsem v místnosti sama s tím
mladým mužem. Bála jsem se pohnout a tak jsem jen tak bezvládně ležela na lehátku.
"Vypadáš moc pěkně.", řekl muž. "Sultán bude potěšen. Šťastní to muži ve vaší zemi, jestli
máte tak to hezké ženy, jako jsi ty. Budu tě muset připravit na svatbu. Mě se nemusíš bát,
neublížím ti. Vidím, že tvé svaly jsou strnulé a máš na sobě mírné odřeniny. Zavři oči, uvolni
se a odpočívej." Zavřela jsem oči a čekala jsem, co se bude dít. V tom jsem ucítila jeho ruce
na mých zádech. Začal dole u páteře a jemně s nimi pohyboval vzhůru až k mému krku,
potom dlaněmi pohyboval v širokých kruzích, směrem od páteře s větším tlakem. Pak přitiskl
palce na obě strany kolem kříže, krátce rychle vtlačoval do svalstva, pohyboval jimi vzhůru a
vytíral celou spodní oblast zad. Dále pokračoval na pravé straně těla až k ramenům, to
stejné opakoval vlevo. Občas si ruce promazával olejem, který měl velmi zvláštní vůni. Brzo
jsem se z ní cítila jako omámená. Po sléze prsty pohyboval v malých kroužcích po mé vrchní
části zad. Chvílemi mi jimi silně promačkával napnuté svaly až se lehátko se mnou
prohýbalo. Postoupil rukama na mojí šíji. Velmi silně mi masíroval krk a ramena. Bylo to
velmi příjemné. Mohla bych vrnět jako kočka.