Wednesday, May 23, 2007

Malými pohyby sjel

po stranách, pak u zadečku a nakonec na
mém pahorku. Vzal ručník a všechny oholená místa důkladně otřel.Cítila jsem se divně,
trochu potupena, přesto mě to opět vzrušilo. "Promiň, žes musela projít touto procedurou, ale
sultán nemá rád ochlupení, je to pro něj určitý projev nečistoty, který nemůže strpět." Postavil
zpátky na poličku holicí potřeby a otevřel skříň po straně. "Vstaň." Poslechla jsem a vstala.
Měla jsem divný pocit mezi nohama. Snad si zvyknu. Muž vyndal ze skříně hedvábné
průsvitné šaty a předstoupil přede mě. Pomohl mě se do nich obléknout. "Vypadáš
nádherně, ještě trochu učešeme vlasy, přidáme nějaký výrazný parfém a budeš připravena."
Za chvilku přišli stráže a odvedli mě přes dlouhou chodbu, plnou nejrůznějších obrazů a kůží
šelem, do velikánské místnosti. Byl to trůní sál. Ostře na mě dopadala zář zlatého stropu. Po
stranách byly mramorové sochy. Na zemi byly dlaždičky vytvářející orientální vzory. Strop
podpíraly vysoké sloupy, na kterých hořel oheň. Ve vzduchu byl cítit nějaký druh kadidla.