Tuesday, May 22, 2007

Promiň,

" ale tohle se mi při masáži nikdy nepřihodilo, asi v sobě budeš mít nějaké kouzlo",
řekl. A postupně ze mě omýval vodou své sperma až jsem za chvilku byla čistá. "Promiň, ale
musíme pokračovat ve tvé přípravě na svatbu." Z poličky vzal pěnu na holení a břitvu.
Vyděsila jsem se, co to má být? Poručil mi abych, si roztáhla nohy a vystrčila na něj své
přirození. Nechtěla jsem. Připomněl mi, co se stane, když nebudu spolupracovat. Pomalu
jsem tedy roztahovala nohy a vyšpulila jsem na něj své ženství. Ještě jak jsem byla před
chvilkou velmi vzrušená, tak mi vytékaly moje šťávy přímo z vagíny. Muž vzal jemný
kapesník a celou my jí do sucha otřel. Potom vzal malou štětku a namočil jí do holicí pěny.
Přiložil jí k mému přirození a postupně s ní přetřel všechny chloupky kolem mého otvoru.
"Nehýbej se. Ať tě neříznu." a s břitvou se přiblížil k mému rozkroku. Jemně přiložil studenou
ocel na mou teplou kůži. Měla jsem velký strach, navíc ocel velmi studila, ale neodvážila
jsem se pohnout ani ze sebe vydat hlásku. Břitva postupně odstraňovala namazanou pěnu a
s ní všechny mé chloupky.