Friday, June 01, 2007

Ale jemu to nestačilo.

Začal mě znovu líbat na rty. Už jsem se nebránila, neměla jsem na to
sílu. Byla jsem potupena, ale za to ukojena. Divné, jak tyto dvě věci nejdou k sobě. Sultán si
stoupl přede mě a pomalu si začal sundávat župan. Upoutalo mě hezky vypracované tělo.
Hruď měl hladkou bez chloupků, ale byla pošrámována několika jizvami. Můj pohled zavítal
do nižších partií. I když jsem nemohla s hlavou moc hýbat. Nemohla jsem přehlédnout jeho
obrovskou kládu. Vím, že se říkalo, že orientálci mají hodně vyvinuté pohlavní orgány, ale
tohle jsem nečekala. Všiml si mého vytřeštěného pohledu a došlo mu asi, co si myslím.
"Ženy si zatím na mě nestěžovali, ba naopak já jsem se do nich někdy nemohl vejít. Ale
přizpůsobí se každá, neboj se." Jednou rukou uchopil svůj pyj a blížil se k mému otvůrku.
Byla jsem ještě velmi zvlhlá z předešlého orgasmu. S penisem kroužil po mé oholené
mušličce, pak nahoru a dolů a znovu nahoru a dolů, vždy se trošíčku zastavil u mého otvůrku
a pokračoval v pohybu. "Tak co? Chceš ho mít v sobě?" "To neznamená, že když mě mé
tělo neposlouchá, že má mysl se vám poddala. Miluji jiného a nikdy se vám nepoddám a
až….." Než jsem stačila dopovědět, ucítila jsem hroznou bolest.