Saturday, June 02, 2007

Jeho klacek se začal tlačit

do mé dírky. Byl obrovský, nevešel se tam. On ale nepřestal, pomáhal si rukou a tlačil čím
dál prudčeji. Má dírka postupně povolovala. Svaly se přestali stahovat. Má bolest byla
nesnesitelná, řvala jsem na celý palác. Jeho pyj se pomalu dostával hlouběji a hlouběji do
mého lůna. Byl ve mně až úplně na doraz, myslela jsem, že snad mi propíchne vnitřnosti.
Začal mě píchat. Vysunul a zasunul. Znovu a znovu. Má bolest postupně odeznívala a
začala jsem cítit velké vzrušení. Vždy když do mě celý vnikl, tak jeho koule se pleskaly o můj
zadek. Byl to ohromný bejk. Začal i funět. Já jsem začala rychle oddychovat a opět to na mě
začalo přicházet. Jel jako stroj. Rukama si mě chytil v pase a trochu mě zvedl, celou mou
vahou mě nabodával na svůj kůl. Nesnesitelná muka. Nevydržela jsem a v silném orgasmu
jsem vykřikla. Celé mé tělo se chvělo, zmítala jsem se v rozkoši. Sultán najednou začal
prudce zrychlovat a v tom jsem v sobě ucítila horký proud semene, všechno do mě vystříkal.
Bylo toho velikánské množství, až to vytékalo z mojí pochvy. Padl vedle mě na postel a
hluboce oddychoval. Pořád jsem byla spoutána a nemohla jsem se ani utřít. On tvrdě usnul a
nechal mě v okovech. "Vzbuď se a odvaž mě". Vůbec nereagoval, spal jako dřevo. Byla jsem
také hodně vysílená, ani nevím, jak jsem usnula.