Monday, October 29, 2007

Gerard se cítil z ní dost nejistě, nechápal, co se s ním děje. Otevřel své menu a
prohlížel bílá a červená vína. Něco mu říkalo, že červené víno bude více vynikat. K tomu by
byly dobré krevety a zeleninová obloha. Snad jí to bude chutnat, přemýšlel Gerard. Za
chvilku přišel číšník: "Ráčili jste si vybrat?", podíval se na Gerarda. "Ano, přineste nám dvě
skleničky červeného vína. A k tomu bych jako hlavní chod prosil…ách.", vyjekl trochu potichu
Gerard. Ariadna si mezitím totiž sundala střevíc z nohy a chodidlem mu zajela mezi jeho
nohy. Přejížděla mu pod stolem chodidlem po jeho penisu. Gerard se na ní rozpačitě zadíval.
Ariadna dělala jako by nic. Sice koukala na Gerarda velmi zaujatě, ale nic na sobě nedala
znát. Proboha ta ženská mě rozpaluje, docházelo Gerardovi. "Prosil co, pane?", tázal se
číšník. Gerard se na něj zadíval: "áá…co jsem to….áá..chtěl. To je…..vše….á.děkuji.",
nemohl skoro mluvit Gerard vzrušením, jak mu její nožka masírovala jeho úd. Číšník vzal
menu a odešel. Ariadna přestala. "Ariadno! Co to mělo znamenat?", nechápal Gerard. "Moc
se mi líbíš. Chtěla jsem tě trochu poškádlit. Jsi ze mě pěkně vzrušený, viď? Ten tvůj klacek
je pěkně nadrženej.", vášnivým hlasem pravila Ariadna. Gerard ještě nikdy takovou vášnivou
ženu nepotkal, byla stejně oprsklá jako on. Vždy si z dívek dělal srandu on a tentokrát to bylo
naopak. Měla situaci úplně v rukou a on se nechal unášet svou vášní. "Prosím, tady je vaše
pití.", položil na stůl dvě skleničky s červeným vínem číšník. Poklonil se a odešel. Ariadna
uchopila skleničku, Gerard to po ní
zopakoval. "Nádherná barva.", koukla se
proti zářící svíčce do vína Ariadna. Gerard
přikývl: "Vybral jsem tedy dobře?" Ariadna
neodpověděla.